اس ام اس هاي خنده دار
:: چت شبگرد عاشق ::
خوش آمدید

 

 

اس ام اس های طنزآمیز

440346ca202f7b0382c89f2ba8adbb4e اس ام اس های طنزآمیز دی ۹۱ (سری1)

 

یـه دوس‌ دخــدر موفرفری هم نداریم، لُــپش رو بکشیم

بگیم: چطوری بَـبَـعیه من؟! اونم ذوق کنه . . . بگه: بَـــــــــــــــــــــــــــع

:::

::

اینایی که میگن ۲۱ دسامبر دنیا تموم میشه

همونایی هستن که رفتن پشت بوم آرم پپسی را ببینن

:::

::

::

:::

مادربزرگم همیشه میگه موقع خوردن آب حتما ۳ بار بسم اللّاه بگید ,

چون ۳ تا جن در آب وجود داره …. . . . ۲ تا هیدرو جن و ۱ اوکسی جن

:::

::

::

:::

یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی !

:::

::

::

:::

سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته

پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم مهمون ما باش خانوم خوشگله

دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت :

” این قبض و بگیر، بابا , وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر

” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم : ” دخترتون هستن

ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود

” راننده گفت ” بیخود شیرین زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم!!!

:::

::

::

:::

برو حاجی من توی ۵ ترم کلا ۳۴واحد پاس کردم منو از ۲۱ دسامبر میترسونی

:::

::

::

:::

حواسمو پرت کردم افتاد زمین دستش شکست |: الان حواسم دستش درد میکنه

:::

::

::

:::

اخبار میگه: از هر ۵ ایرانی، ۱ نفر از ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺭﻧﺞ ﻣﯿﺒﺮﻩ… . . .

ﺍﯾﻦ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻭﻥ چهار ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ…؟!!!

:::

::

::

:::

وقتی فهمیدم هوا آلوده است تصمیم گرفتم یه کاری کنم که بلکه باروون بیاد

این بود که به خودم گفتم بهتره که ماشینم رو ببرم کارواش …! . . .

آخه هروقت ماشینم رو می شووورم باروون می گیره …!!

:::

::

::

:::

نمی دونم چه حکمتیه که هم بیکارم ، هم وقت نمی کنم یه هیچ کاری برسم

:::

::

::

:::

ﺩﺍﺭﻡ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﻓﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﭘﻨﺠﺮﻩ . . . ﺑﻠﮑﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻫﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ ﺑﺸﻪ…!!!

:::

::

::

:::

تا حالا دقت کردین بعضی وقتا تو آینه به خودتون نگا میکنین میبینین چقد خوشگلین،

بعد…. با گوشی که از خودتون عکس میگیرین میبینید شبیه “اورانگوتان” شدین

:::

::

::

:::

ساق پا چیست ؟ . . . وسیله ای برای یافتن میز در تاریکی !

:::

::

::

:::

شک ندارم که دیگه ۲۱ دسامبر پایان دنیاست . . . منم مثل خیلی از شما قبول نداشتم…

اما امروز یه صحنه ای دیدم باور نکردنی… دختره راحت پارک دوبل کرد!!!!

:::

::

::

:::

ﺩﯾﺸﺐ ﺳﻮﺍﺭ ﭘﻮﺭﺷﻪ ﺍﻡ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﻭ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺑﺎﻫﺎش

ﯾﻬﻮ ﯾﮑﯽ ﭘﺮﯾﺪ ﺟﻠﻮم ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﻨﻢ . . . ﭘﺎﻡ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﻪ ﻟﺤﺎﻑ ﻭ ﭘﺎﺭﻩ ﺷﺪ!!!

:::

::

::

:::

حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون…!!

چون فقط یه قلب داره…!! بزن دندوناشو بشکن که ۳۲ تا داره لامصب…!!

:::

::

::

:::

یکی از بچه ها روایت میکرد: رفته بودم سربازی، روز اول نشوندنمون رو زمین…

جناب سروان داد زد : کی اینجا لیسانس ریاضی داره؟!!

منم با ذوق و شوق دستمو بردم بالا گفتم : من جناب!!! گفت : پاشو اینا رو بشمار!!

 

جمله های باحال و خنده دار

ed1e4292cefb0622fbedc1777bb8686d جمله های باحال و خنده دار بهمن ماه91

 

دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
داشتیم با مامانم وسایل انباری رو مرتب میکردیم یه دفعه مامانم یه جعبه مدادرنگی ۲۴رنگ قاب فلزی رو از توو کارتون درآورد نگاش کرد و زد زیر خنده!!! گفت: میدونی این چیه؟ اینو خریده بودم هروقت معدلت ۲۰ شد بدم بهت حیف واقعا!!! خاک تو سرت
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
دقت کردین !یه مغز گردو میخوری، اندازه ۳ تا مغز گردو لا دندونت گیر میکنه!
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ!خعـــــــــــــلی
ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﻮﻩ ﮐﻨﺪﻩ ﺑﺎﺷﻢ ! ﻧﻪ!
.
.
ﯾﻪ ﺩﻩ ؛ﺑﯿﺴﺖ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺩﺭﺱ ﺧﻮﻧﺪﻡ!
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
امتحان وسیله ست، نمره دست استاده، الکی خودتو از اینترنت نندازی بشینی درس بخونی هاااا
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
من یه خواستگار داشتم…….
بهش گفتم فعلا میخوام درس بخونم..
بیشعور رفت و دیگه نیومد
اصلن به کلمه “فعلا”توجه نکرد!!!!
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
شما یادتون نمیاد یه زمان مد شده بود همه کوبلن می‌دوختن ! حتی مردها !
خدا رو شکر گذشت اون زمان
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
یکی از فانتزیام اینه که یه پیرمرد پودار تصادف کنه من برسونمش بیمارستان و نجاتش بدم اونم با بچه هاش مشکل داشته باشه تمام زندگیش به نام من بزنه و بمیره .وقتی بچه هاش منو پیدا میکنن که پولا بگیرن همه چیز بندازم جلوشون بگم بردارید نامردها اونی که با ارزش بود پدرتون بود
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
دوستان عزیز بهم مشاوره بدید :
به نظرتون بعد از این که فوق لیسانسم رو گرفتم فلافلی بزنم یا آب هویجی ؟ ؟؟؟ !!!
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
دختــره ۱۳ سالشه استاتوس گذاشته خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای کس دیگس
من ۱۳ سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راه به سمت سرزمین نارنیا بررسی میکردم
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
مجری اخبار رو حذف کنن و به جاش آهنگ “همه چی آرومه” رو بزارن بهتره
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
روسری اذیتت می کنه ؟ دلت می خواد وقتی قدم می زنی باد توی موهات بپیچه ؟
وقتی کـفـتر رو کله ات ریــــــــــــــــــــــــــد می فهمی حجاب مصونیت است نه محدودیت
♦♦♦♦♦♦♦♦جوکهای خنده دار♦♦♦♦♦♦♦♦♦
فرق مدرسه و دانشگاه :
اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی….

 

اس ام اس های جدید غضنفر

25c9e3a27ec1c1fd9cc0a6d3a0b0aa4f اس ام اس های جدید غضنفر (بهمن ماه91)

 

مناجات غضنفر : خدایا گناهانم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده می گیری

.

.

غضنفر میره تو داروخانه و می پرسه شما ” اسید استیل سالیسیلیک ” دارید؟
فروشنده میگه: منظورتوت آسپرینه؟
جواب میده : آره خودشه ؛ اسمش همش یادم میره .

.

.

تابلوی مغازه غضنفر: مکانیکی برادران مرادی به غیر از یحیی!!!!!

.

.

حیف نون به غضنفر میگه : بیا پنیر و انگور بخوریم .
غضنفر میگه : من اسهال دارم .
حیف نون میگه : ای بابا ، اونو بعد میخوریم ! .

.

.

از غضنفر می پرسن مهمترین نکته فیلم ستایش چیه؟میگه راننده کامیون بشی اول بدبختیه!

.

.

به غضنفر میگن تو طرفدار کدوم تیم فوتبال هستی؟
میگه قربون جدش برم آسد میلان!!

.

.

غضنفر میره بالای پل عابر پیاده داد می زنه حالا من خر،من نفهم، آخه شما اینجا رودخانه می بینید که اومدین روش پل زدین

.

.

غضنفر میره تو صف نون وایی، شاطره میگه: نون تا اینجا بیشتر نمیرسه، بقیه برن.
غضنفر میگه: ببخشید میشه جمعتر وایسین نون به ما هم برسه

.

.

به غضنفرمیگن با آدم و تهران یه جمله بساز میگه: آدما ممکنه تهرانى باشن ولى تهرانى ها ممکن نیست آدم باشن!!!

 

اس ام اس های پ ن پ

884304947dbc6720ae8622fd51963cbb اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

 

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید
میگه پیاده میشی؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم…!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

میگم بابا… تصمیم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم…
میگه میشناسیش؟ میگم آره..
میگه مجرده؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

یارو اومده میبینه همکارم توی اتاق نیست
باز میپرسه خانم فلانی نیست؟پَـــ
گفتم پَـــ نَ پَـــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خطکش بزن دربیا

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

شمع های ماشینم سوخته ، رفتم تعمیرگاه میپرسه عوضشون کنم ؟
پَ نَ پَ فوتشون کن تا صد سال زنده باشی

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم
میگه نمره میخوای
گفتم پَـــ نَ پَـــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام!
با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف ۴۰ متری نوبتم شده
یارو میگه نون می خوای ؟
پَـــ نَ پَـــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم ، یارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی ؟
پَ نَ پَ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم !!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش دکتر میگه میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدیم بکوبیمش ۳ طبقه بسازی!!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

سر جلسه امتحان کتاب باز کرده بودم، مراقب میگ تقلب می کنی ؟! پَــ نَــ پَــ دارم نگاه می کنم اگه مطابقت نداره اطلاع بدم کتابو دوباره چاپ کنن

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

حسینی بای دست پسره رو گرفته میگه با یاد چی میری کنکور بدی؟پسره میگه با یاد خدا…..پـَـَـ نــه پـَـَــــ بگه به یاد دوست دخترم میرم سر جلسه

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

داشتم تلویزیون میدیدم
بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بعدش به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!
گفتم پَـــ نَ پَـــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر
یارو گفت : راحت باشه؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ خار داشته باشه..

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

رفتم واسه استخدام
یارو میگه اومدی واسه استخدام؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

به بابام میگم تلویزیونو بزن کانال دو … میگه روشنش کنم ؟پَـــ نَ پَــــ تو بزن دو … من هُل میدم روشن شه …

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

آهنگ اندی تو ماشین گذاشتیم یکی میگه اندیه ؟ پــــــَ نه پــــــَ داریوشه، داره خودشه لوس میکنه بخندیم

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

دختره میگه اگه من برم خارج تو با یه دختر دیگه ای دوست میشی؟ میگم پ نه پمیرم تو اتاقم خودمو حبس می کنم رو دیوارشم می نویسم: شاید این جمعه بیاید…شاید!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون ،
اومده بیرون ،میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

زنگ زدم ۱۱۵،
میگه آمبولانس میخواین قربان؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

دارم تو خونه رو تردمیل میدوم ، بابام اومده میگه داری میدویی لاغر کنی ؟
پَ نَ پَ کلاسم دیر شده عجله دارم !!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

دارم از گرما میمیرم ، خودمو مثله چی دارم باد میزنم ،
بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

رفتیم بلیته کانادا بگیریم زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

طوطی گرفتم
فامیلمون اومده میگه طوطیه؟
گفتم پَـــ نَ پَـــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

واسه استخدام رفتم یه شرکتی ، خانومه میگه : شما برای آگهی استخدام اومدین ؟
گفتم پَ نَ پَ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

میگم چقدر گرمه ، کولرتون سالمه ؟ میگه آره ، روشن کنم ؟
پَ نَ پَ حالشو پرسیدم ، همین که خوبه کافیه !!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن.مامان اومده میگه چیزی شکوندی؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ شیشه ی نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

یارو اومده خونه رو ببینه واسه خرید ، تا طبقه سوم با پله اومده میگه پس اینجا کلا آسانسور نداره !!!
پَ نَ پَ آسانسور داره ولی از طبقه چهارم شروع میشه !

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟ میگم پــــ نه پــــــ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه…

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

تو اداره پشت میز کارم نشستم،ارباب رجوع اومده میگه کارمند اینجایین؟گفتم پ نه پ رئیس سازمان هوا فضای ناسام اومدم فقط کار تورو راه بندازم!!!!!

d2c630184dc132010a3c61f0ac240be3 اس ام اس های په نه په (بهمن ماه ۹۱)

ماشینو بردم کارواش یارو میگه میخوای بشوری ؟
پَ نَ پَ آوردم فقط اتو کنم !

نظرات شما عزیزان:

nazi6
ساعت16:07---23 شهريور 1392
اریا جون دمت جیزززززززززززززز عالی بود

honeymoon
ساعت15:36---1 شهريور 1392
اریا مرررررررسی مثل همیشه عاااااااالی بود

hasti
ساعت2:12---31 مرداد 1392
سلامممممممممممم عزیزم
وبتتتتتتتت عالی بود
به وب منم سر بزن
با تبادل لینک موافقی؟؟
موفق باشی داداش


ايدا بانو
ساعت12:15---26 مرداد 1392
توآسمون هميشه ازيه ارتفاعي به بعدديگه هيچ ابري وجودندارهۀپس هروقت آسمون دلت ابري بود با دنيا نجنگ فقط اوج بگير

ممنون اريا خيلي خوشگل بودن


✘ پسر عاشق✘
ساعت13:03---28 تير 1392
________________________¶¶

_______________________¶__¶

_______________________¶___¶

_______________________¶____¶

_________¶¶¶¶¶_________¶____¶

_________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶

_________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶

__________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶

___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶

¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶

¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶

¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶

¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶

_¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶

_¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶

_¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶

_¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶

_¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶

_¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶

__¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶

___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶

__¶________________________¶

__¶________________________¶

__¶________________________¶

___¶________¶_________¶¶___¶

____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶

__¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶

_¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶

__¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶

___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶

____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶

____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶

____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶

____¶¶¶¶__________¶__¶

___________________¶¶¶¶
پاسخ:ممنونم پسر عاشق


حامد
ساعت16:46---22 تير 1392
سلام دوست عزیز ممنون که به وب من سر زدی خودتو لینک کردی ولی من لینک خودمو داخل وبت نمیبینم
پاسخ:من شرمندم فكر كنم اشتباهي شده در هر صورت لينك شدي ببخشيد يا حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 1 خرداد 1392برچسب:, :: 23:59 :: توسط : مهدی آریا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان :: چت روم شبگرد عاشق :: و آدرس http://mahdiariya.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 81
تعداد آنلاین : 1